قبل از شروع کار ، من توصیه می کنم اهداف اقامت خود را در سایت به درستی تعیین کنید. ما اهداف را تعیین می کنیم پس از درک اینکه در حال حاضر در کجا هستیم. این استراتژی مبتنی بر 4 سطح اهداف است: اهداف تجاری ، اهداف بازاریابی ، اهداف ارتباطی و اهداف رسانه ای. شتباهی که بسیاری از تازه واردان در اینستاگرام مرتکب شده اند ، تعیین اشتباه هدف یا نداشتن هدفی به همین ترتیب است.

استراتزی محتوا اینستاگرام حرفه ای

تجزیه و تحلیل رقبا اصلی مهم برای استراتژی محتوا اینستاگرام

مورد بعدی برای تجزیه و تحلیل رقبای خود است. رقبا به طور مستقیم تقسیم می شوند  کسانی که دقیقاً همان کالای شما را می فروشند و غیرمستقیم مشتریان آنها از نظر تئوری می توانند شما باشند. ما 10 تا 15 وبلاگ رقابتی را انتخاب می کنیم و آنها را با توجه به پارامترهای زیر تجزیه و تحلیل می کنیم:

  • تجزیه و تحلیل بصری
  • محتوا
  • تعامل با مخاطبان هدف
  • لحن ارتباط با مخاطب (TOV یا صدای مارک)
  • تجزیه و تحلیل ترافیک
  • تجزیه و تحلیل استراتژی تبلیغات
  • تجزیه و تحلیل محصول

می خواهم توجه شما را جلب کنم. دقیقاً شرکتی را انتخاب کنید که واقعاً می توانید با آنها رقابت کنید. اگر تصمیم دارید یک کافه بیسترو را تبلیغ کنید ، نیازی به تجزیه و تحلیل مک دونالد نیست. این رقیب مستقیم شما نیست ، اگرچه برای جلب توجه مخاطب هدف شما نیز می جنگد. رقبا باید به طور مداوم کنترل شوند ، می توان از تبلیغات و اخبار خبری آنها برای موفقیت در بازاریابی در یک شهر یا حتی یک کشور استفاده کرد.

ما به چه کسی می فروشیم؟ (مطالعه مخاطبان خود)

به یاد داشته باشید ، مخاطبان هدف شما در اینستاگرام افرادی هستند که قبلاً به کالایی نیاز پیدا کرده اند ، آنها آماده خرید محصول / خدمات شما هستند ، آنها از قبل ارزش آن را می دانند. تلاش های اصلی بازاریابی متوجه آنها خواهد بود.

این افراد ممکن است از نظر جمعیتی (جنسیت / سن / شهر) ، ترس و تمایل مشترک یا انگیزه خرید با هم رابطه داشته باشند. آواتار شفاف مشتری را فرموله کنید. روش های مختلفی برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد. شما میتوانید:

  • نقشه همدلی را پر کنید
  • از روش پرسونا استفاده کنید (2-3 پرتره کافی است) ؛
  • یا روش 5W شرینگتون.

استراتژی محتوا اینستاگرام ​​​​​​​

سعی کنید مخاطب خود را تا حد ممکن عمیق درک کنید. در مورد هر یک از این روشهای مطالعه هدف می توانید مقاله جداگانه ای بنویسید. اما نکته اصلی این است که آنها را مطالعه کنید ، بفهمید چه چیزی به شما نزدیکتر است و کدام روش به شما درک درد ، خواسته و انگیزه مشتری می دهد. این روش باید اعمال شود. و بعد از اینکه تقریباً فهمیدید مشتری شما کیست ، به چه زبانی باید با او صحبت کنید ، با چه لحنی ، آنگاه گفتگوی تبدیل خواهید داشت.

روش 5W شرینگتون  برای استراتژی محتوا اینستاگرام چیست؟

نمونه ای از پرتره مخاطبان هدف با استفاده از روش شرینگتون:

به عنوان مثال ، شما سرویس نصب سقف کشسان را ارائه می دهید. در این حالت ، تقسیم بندی مخاطبان با استفاده از روش شرینگتون به این شکل است:

چه: سقف کششی بخش متوسط ​​قیمت.

چه کسی محصول را خریداری می کند: مهاجران جدید

چرا باید از خود خرید کنید: شما یک تأمین کننده مطمئن دارید. محصولات دارای گواهینامه اتصالات امتحان را پس داده اند و گواهینامه صلاحیت دارند. شما فقط برای خرید مواد پیش پرداخت می کنید. شما تجهیزات ایمنی دارید. شما پس از نصب سقف ها با استفاده از یک روش حرفه ای تمیز می کنید. یک تبلیغ دائمی وجود دارد: نصب سقف چهارم یک هدیه است.

هنگامی که مشتریان به کالای شما نیاز دارند: افراد یک آپارتمان خریداری کرده اند ، باید تعمیرات را انجام دهند و در اسرع وقت به آنجا نقل مکان کنند. پول زیادی باقی نمانده است ، بنابراین آنها به دنبال یک راه حل ارزان هستند ، اما در عین حال به کیفیت اهمیت می دهند.

جایی که مردم تصمیم می گیرند از شما خرید کنند و جایی که خرید می کنند: دهان به دهان (اتفاقاً کسی که مشتری را می آورد درصد معامله خود را دریافت می کند) ، صفحه فرود که قصد دارید مردم را به آنجا ببرید و شبکه های اجتماعی.

ایده های خلاقانه

شوخ طبعی سبک ، استفاده از خبرهای موضوعی در پست ها ، محتوای موقعیتی ، موضوعات داغ برای بحث - همه این موارد مورد پسند مخاطبان قرار می گیرد ، باعث افزایش فعالیت مخاطبان می شود.

در اینجا مهم است که با خلاقیت زیاده روی نکنید ، تا کسی را آزرده نکنید. در غیر این صورت ، شعار تبلیغاتی خطر تبدیل شدن به میم را دارد (مانند تبلیغات سال گذشته ریبوک).

انتخاب استراتژی محتوا

در ابتدای سفر ، شما باید چندین فرضیه را تنظیم کنید که بتوان آنها را هنگام کار در ماه های اول آزمایش کرد. اساس محتوا چیست (بستگی به محصول دارد):

  • فروش مستقیم
  • فروش قیف
  • محتوای تخصصی
  • محتوای سبک زندگی (برای وبلاگ نویسان)
  • وبلاگ اطلاعات

قالب های محتوا

یکی دیگر از نکاتی که باید برای استراتژی محتوا اینستاگرام رعایت کنید بدین صورت است: پست ها ، فیلم ها ، داستان ها ، IGTV ، جریان های زنده - من توصیه می کنم از همه قالب ها استفاده کنید. واکنش های مخاطب را حتماً تحلیل کنید. پست های محبوب / محبوب را ردیابی کنید ، قالب های جدیدی را امتحان کنید ، با مخاطبان خود در قالب پرسش و پاسخ ارتباط برقرار کنید.

عناوین را در نظر بگیرید. 5-6 عنوان که برای پیمایش واضح و تقسیم پست ها بر اساس موضوع استفاده می شود. ثابت قدم باشید ، مشترکین را آموزش دهید تا هرچه بیشتر بار به حساب شما بیایند. به عنوان مثال ، اگر هر روز یک ستون با تصاویر مثبت اجرا کنید ، هر سه شنبه به س questionsالات پاسخ خواهید داد ، و یکشنبه ها روی آنتن می روید ، می توانید توجه مخاطب را کنترل کنید.

 

 

استراتژی محتوا اینستاگرام اصولی در چند دقیقه!

افزایش بازدید پیج اینستاگرام در سه سوت!

خرید فالوور پاپ آپ؛ سود یا زیان؟!

، ,یک ,های ,تحلیل ,روش ,استفاده ,تجزیه و ,و تحلیل ,کنید ، ,استراتژی محتوا ,استفاده از ,استراتژی محتوا اینستاگرام ,برای استراتژی محتوا

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بـــــــــــــــاور هـــای جــــــــــــــــــــــــم هلال احمر رودان حق طلبی بیماری های اورولوژی دربهای|اتوماتیک|شیشه ای|حباب|در ساخت پمپ وکیوم استعدادیابی طرح و بنای خشکه چین الشبکه العالمیه للاربعین المهدوی داستان های آموزشی